امیرحسین حسین پور

شماره پروانه : 3408

امیرحسین حسین پور

وکیل دادگستری

در پیچ و خم های نظام حقوقی، گاه یافتن مسیر عدالت دشوار و طاقت فرسا می نماید. در این میان، حضور وکیل مجرب و متعهد، می تواند راهگشای موکلین در مسیر احقاق حقوقشان باشد.امیرحسین حسین پور، وکیلی برجسته و با تخصص همچون مشعلی فروزان در تاریکی نا عدالتی، با اتکا به دانش و تجربه ی خود، در کنار موکلین خویش ایستاده و با تعهدی راسخ، گره از مشکلات حقوقی آنان می گشاید. تخصص و تجربه، پشتوانه ای محکم برای موکلین میرحسین حسین پور با دارا بودن مدارک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری (پژوهشگر) در رشته حقوق جزا و جرم شناسی، از پشتوانه ی علمی قوی در این زمینه برخوردار است. سابقه ی درخشان او در عرصه ی وکالت و داوری، به همراه فعالیت به عنوان وکیل پایه یک دادگستری و انتخاب به عنوان داور رسمی در محاکم حقوقی استان آذربایجان شرقی، گواهی بر توانایی و مهارت او در حل و فصل پرونده های حقوقی پیچیده می باشد.مهارت و خلاقیت، کلید حل مشکلات حقوقی.علاوه بر تخصص و تجربه، امیرحسین حسین پور از مهارت های برجسته ای در زمینه داوری، مدیریت و سرپرستی نیروی انسانی و خلاقیت شغلی برخوردار است. این مهارت ها به او کمک می کند تا با ارائه ی راه حل های نوآورانه و موثر، به بهترین نحو ممکن از حقوق موکلین خود دفاع کند.تعهد و پشتکار، رمز موفقیت در مسیر عدالت.امیرحسین حسین پور در دفاع از حقوق موکلین خود، تعهدی بی قید و شرط به عدالت دارد. او با پیگیری مستمر و دلسوزانه ی پرونده ها ، آرامش خاطر را برای موکلین خود به ارمغان می آورد.سابقه ی درخشان، مهر تائیدی بر توانمندی امیرحسین حسین پور در طول دوران حرفه ای خود، به سازمان ها و نهادهای مختلفی از جمله نمایشگاه بین المللی تبریز، شرکت ماشین سازی تبریز، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان آذربایجان شرقی، سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا، آژانس خبری تحلیلی تبریز من، مجمع مهندسان جوان استان آذربایجان شرقی، گروه مبارزان جمهوری اسلامی ایران، هیات بولینگ و بیلیارد استان آذربایجان شرقی و کانون وکلای استان آذربایجان شرقی، مشاوره حقوقی ارائه داده است. این سابقه ی درخشان، نشان دهنده ی اعتماد و اطمینانی است که این سازمان ها و نهادها به تخصص و توانمندی او داشته اند.آرامش را در سایه ی عدالت تجربه کنید.

استان: آذربایجان شرقی
شهر: تبریز
آدرس: 4راه شهید بهشتی (منصور ) ساختمان حریر 4 - طبقه اول واحد 5
مدرک تحصیلی: پژوهشگر دکتری تخصصی حقوق جزا و جرم شناسی
شماره پروانه: 3408
تاریخ ثبت نام: 1403/4/25
تعداد پاسخ ها: 0
تعداد مطالب حقوقی: 0
شماره تلفن: 04134793051
مشاوران تأیید شده

همه افرادی که در سایت عدل نوین تحت عنوان مشاور فعالیت می نمایند مورد تائید مراجع ذی صلاح قانونی می باشند و توسط گروه عدل نوین احراز هویت گرده اند .

رضایت تضمین شده

گروه عدل نوین دارای نماد اعتماد الکترونیکی و لوگو طلایی ستاد ساماندهی سایتهای وزارت ارشاد می باشد .

پشتیبانی مطمئن

همکاران ما از طریق سیستم 24ساعته پاسخگوی سئوالات شما عزیزان می باشند .

100%حفظ حریم شخصی

گروه عدل نوین متعهد به حفظ حریم شخصی افراد می باشد ، اطلاعات افراد فقط با دستورات صریح مقام قضائی به آن مرجع در صورت لزوم ارائه خواهد شد